tisdag 9 augusti 2011

There's something happening somewhere, baby I just know that there is

Nu är jag på väg hem. Till strand, sol och bad. Familj, och nya äventyr. Plugget som måste göras innan omtentorna, det har förträngts.

Men vilken sommar, jag har verkligen haft tur. Så fina kollegor och nya bekantskaper. Jobbet har varit roligt och jag lärt mig massor om hotelbranchen. En hel del som jag nog inte vill veta men iallfall.


Hybelkanin. Kungskrabbe. Båt och 4 hjuling. Murmansk och Pernilla. Disney. Ren och björn. Vodka. Pool och sjö. Övertrötthet. Aviser. Tragik och politik. Stalker och Molgan.

Men en sak kan konstateras, tråkigt nog är det precis samma mygel här som på Nordkapp. Det där med övertid existerar som vanligt inte, heller inte det där att man bör följa lagen.

Men allt som allt. Gud så skoj. Låt äventyret fortsätta.

Inga kommentarer: