lördag 31 mars 2012

Do you want to see the world (I know I do)

I lördags tog jag och Jen en road trip till Rhode Island och Providence, Vi gick på Zoo och  tittade på söta djur, Jenn tittade på ormar men eftersom jag fortfarande inte har kommit över min sträck för ormar , valde jag att titta på söta röda pandor istället. Sen begav vi oss in mot staden och åt på Cheesecake factory, tittade runt i kärnan, shoppade lite, köpte bland annat en ny klänning till vårbalen. Sen begav vi oss till IKEA och jag köpte flädersaft, skorpor, tunnbröd och lingonsylt. Det är sjukt hur likt det är på IKEA här som hemma, det kunde lika gärna vara med Maya och i uppsala jag varit som i USA med Jen. Dagen fortsatte med en tur till Outleten men jag hittade bara dyra väskor som jag inte har råd att köpa. 





Inga kommentarer: