fredag 11 maj 2012

So happy I could die Be your best friend Yeah I'll love you forever Up in the clouds We'll be higher than ever

I går vad det dags för det jag absolut inte längtat efter. Avskedsfesten, eftersom jag har världens gulligaste vänner så hade jag världens bästa fest. Vi började på Goten, en japans restaurang utan för Amherst. Jag hade tvingat alla att klä upp sig, eftersom vi precis köpt en fin klänning till Jen och behövde en plats att bära den på. Detta resulterade även i att vi fick åka och handla en skjorta till Karen några dagar innan eftersom han inte ägde någon sådan. 
 Tawanna, 
 Xenia och Christine. 
Jag och Emily,  
Grandpa,  

och nästan hela gänget. Från vänster uppifrån: Jen, Hsuan och Ben, Jen, Jon, Mike and Mike, Xenia. Nedre raden: Jesus, Jag, Emily, Tawanna och Jeniffer. 

 



 Fina Christine och Jen, jag har typ halvt bott hemma hos dem under denna terminen. De har verkligen gjort allt för att jag ska känna mig hemma. Finare vänner får man leta länge efter. 

Sötaste och finaste gänget, bättre vänner är svårt att hitta. 



Inga kommentarer: