torsdag 21 juli 2011

I would name her Rock'N'Roll

Värmen är tillbaka i Kirkenes, finns vissa nackdelar med att man råkar glömma att hänga upp sin skjorta under en blöt handduk. Bland annat det faktum att man inte kan ta av sig kavajen i värmeböljan eftersom den är så skrynklig.....

Värmen plockar fram lokalbornas lust att sitta och festa framför hotellet. Trevlig en stund, men när I know you want me spelas för femte gången, då kan även jag bli lite trött. Men bara lite. Jag fick plötsligt ett enormt sug att gå ut och dansa mig trött. Något som nog får vänta till Uppsala, Kirkenes är lite mer begränsat om man vill gå ut sådär spontant mitt i veckan. På fredag planeras i alla fall en stor fest då Pernilla åker hem till Malmö på lördag morgon.

Dagens sång är en mix mellan Pitbull -Hey Baby och the Roots underbara the seed 2.0. Vissa låtar blir aldrig gamla, då syftar jag givetvis bara på den senare.

Inga kommentarer: