torsdag 14 juli 2011

I've got trouble in my head this morning

Pernilla har hämtat visumen och vi är nu redo att bege oss mot Ryssland. All nojja för ingenting. Sen har hon börjat boka och fixa vår semester. Vi kommer vara på Isla Mujeres över jul, ta dykcert på Conzumel i mellandagarna, fira nyår på playa del Carmen för att avsluta i Belize.  Åh så magiskt!

I dag har jag skypat med världens bästa Lilly. Planer smides och platser ska besökas. New Orleans är på tur, vad är en piss i mississippi? Det ska i alla fall testas! Det är så skönt att prata med någon som känner precis lika dant. Det är en sådan märklig känsla, klumpen av både glädje och panik. Det är som man säger förväl till sin värld utan att ha någonstans att gå till.

Fick även ett nästan svar på ett bostadsökande mail. Det kan bli något. Nu har jag dessutom träffat Anna. Eller nästan, vi är numera facebook vänner. Hon såg inte ut som jag hade tänkt mig men på bilderna verkar hon vara precis som jag hoppades.

"You got to give in
You got to let go
You got to be free
So let's go!"
-Come on, I'm from Barcelona




Inga kommentarer: